27 Mayıs 2008 Salı

KÖRPE

Ben ne ara 28 oldum allasen ? Tam manasıyla istediklerimi yapabilmem için arada 18li yaşlara yeniden geri dönmem bir nevi ışınlanmam akabinde pek keyif aldığımı söyleyemeyeceğim buhranlı öss sınavlarına tekrar tekrar girmem gerekiyor. Aksi halde kendimi kendime fena borçlu hissedeceğim. Ki bu durumda sanırım başka bir şansımda yok. Ya zaten ben bu ışınlanma zımbırtısını bunca zamandır neden icat edemediklerini de düşünüp duruyorum. Klonlamayı başardık velhasıl anlıkta olsa kaybedemiyoruz. Neyse malzeme parası ben vericim valla.

Ne zaman ki kuzenleriniz ve bacaklarınıza yapışıp gezdirmeniz için sümüklerini uzatarak ağlayan kardeşiniz 20li yaşlara gelmiştir ve sizden bi hayli uzun olmuştur, ne zaman ki özellikle en küçüğü gidip alınan pastaların üzerine artık mumlar sığmaz duruma gelmiştir ve kendi kendinizi “her yaşın bir güzelliği var” diye avutmaya başlamışsınızdır işte o vakit yaşlanmaya da başlamışsınız demektir. Neyseki daha 5 gün suda beklemiş durumuna gelmeme çook zaman var. Var di mi? Artık insanlar yaşımı her soruşunda önce annemin yüzüne bakıyorum. Çünkü ne zaman onun yanında sorulsa bir yaş ufaltarak söylüyor ve bu konuda kimse onunla tartışamaz. Çocukları gözlerinde hiç büyümediği için mi böyle der ebeveynler yoksa kendi yaşları ortaya çıkmasın diye mi? işte orasını bilemiyorum.

Hafta sonu izlediğim filmden de etkilenip henüz 20’li yaşların keyfini sürerken yapmak istediklerimin listesini çıkarayım dedim. Liste uzadıkça uzadı ve ben listenin sonunda maymun iştahlımı yoksa hayatın zorluklarını bilmediği için her haltı isteyen bi körpecik mi olduğumu çözemedim. Şimdi o liste nerede bilmiyorum. Piyano ders ücretlerini gördükten sonra pek karşılaşmak da istemiyorum açıkcası. Bu durumda bir org alıp dersleri düğün salonundaki bir abiden mi rica etmeli o konuda da kararsızım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder